piątek, 10 maja 2013

Strój :3

Cześć :)

Dzisiaj , tak jak obiecałam , pokażę wam mój strój kąpielowy , zakupiony wczoraj :)
Reserved , góra 39,99 zł. , dół 19,99 zł.


Mama dała się przekonać , żebym dzisiaj nie poszła do szkoły :) Nie wiem jakim cudem ;D
Tak więc od rana nie robię nic ciekawego i strasznie się cieszę że zaczyna się weekend <3
Nie mam jeszcze na niego planów , tym bardziej , że jest teraz sporo nauki :(
Resztę dnia pewnie będę w domu , odpiszę lekcje i może zrobię zadanie , chociaż w to wątpię ;D
Wieczorem pokażę wam dzisiejsze zdjęcie mojego brata , jak przejął mój telefon :D




3 komentarze:

  1. śliczny strój kąpielowy i brawa dla mamy, że pozwoliła ci nie iść do szkoły :P
    wsiecii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny strój i ładna figura ;)
    również obserwuję ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Super strój. Ładnie w nim wyglądasz :).
    Jak zdecydujesz się obejrzeć "Powrót zła" to napisz :p
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń