czwartek, 9 maja 2013

Świetny dzień :3

Hey :)

Dzisiaj cały dzień od rana spędziłam baaaaardzo ciekawie <3
O 7:30 pojechałam na zawody z siatkówki , nie grałam , ale liczyłam punkty na meczach ;D
Ogólnie fajnie bo nie musiałam się męczyć w szkole , której mam już całkiem dosyć w tym roku o.o
Do domu przyjechałam po 13 , a o 15:30 , umówiłyśmy się z Anecią , Kiri i Pallu do maka :)
Droga w autobusie była straszna , bo na przeciw nas siedział bardzo dziwny facet :O
W maku było świetnie , jeju <3
Najpierw pokażę wam nasze zdjęcie z Ronaldem <3

Zamówiłyśmy peeeeeeeeeeeeełno jedzenia :D Będziemy grube :o

Teraz przedstawiam wam wiatraczki od Ronalda <3


A tu Kiri i Paulinka <3

Ale oczywiście na maku się nie skonczyło , więc pojechałyśmy do tesco , odwiedziłyśmy mamę Pauliny przy okazji i  wydurniałysmy się jak zawsze :D

Na koniec stwierdziłysmy że pojedziemy do plazy , gdzie nareszcie kupiłam strój kąpielowy :)
Na pewno wam go pokażę w tym tygodniu :) 

Możliwe że jutro nie pójdę do szkoły , bo mama mnie kocha <3

Jutro coś napiszę , do zobaczenia :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz