środa, 12 czerwca 2013

Truskawki :3

Cześć :P

Dzisiaj w szkole było tragicznie... szczególnie zdenerwowała mnie moja wychowawczyni , która nie chce mi przyjąć usprawiedliwień za WF. Długa historia , ale w każdym razie , jeżeli mi ich nie przyjmie to będę miała -140 p. Na historii całą bluzę pobrudziłam atramentem który wcześniej ktoś tam wylał -.- Do domu wracałam w strasznie złym humorze. Ale jak zajrzałam na librusa po przyjściu , to od razu dzień stał się lepszy :D Na szczęście dostałam 6 ze spr. z geografii więc mam 4 na koniec . No i mam 5 na koniec z informatyki , chociaż nawet na to nie liczyłam :3 Stwierdziłam , że do szkoły pójdę do końca tego tygodnia i cały następny tydzień , a później sobie robię wolne i w szkole pojawię się dopiero na zakończenie roku po odebranie świadectwa :) Ostatnio z mamą robiłyśmy truskawkowe rzeczy więc teraz wam je pokażę ;D

Lody truskawkowe ( przed zamrożeniem )
Były pyszne przed włożeniem do lodówki jak i teraz jako lody <3

Najbardziej kocham truskawki z śmietaną <3

Koktajl truskawkowy :D
Mniam <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz