sobota, 22 czerwca 2013

Gazetowe pudełko ;D

Cześć :)

Post piszę na szybko , ponieważ zaraz jadę do Czech nad jezioro z rodziną :) W sumie to czekamy czy chmury przejdą , bo może się okazać że nic nie wyjdzie z tego wyjazdu... pogoda nie wygląda za ciekawie :C Dzisiaj wieczorem albo jutro opiszę wam wczorajszy dzień i dodam zdjęcia :) Były urodziny mojej mamy i Anecia u mnie spała :3 Jutro szkoła ... może pójdę , bo to ostatni dzień lekcji :) Później już tylko zajęcia z wychowawcą. Nie mamy nic ustalone xd Więc nawet nie wiem czy gdzieś będziemy jeżdzić xd 

Kilka dni temu w domu znalazłam drewniane pudełko po alkocholu w którym było mnóstwo niepotrzebnych rzeczy. Wzięłam pudełko i okleiłam je biało-czarnymi gazetami :) Potem postanowiłam że będę w nim trzymać moje lakiery , a efekt zobaczcie sami :)


A 3 dni temu kupiłam krem BB z UNDER TWENTY. Jak narazie to jestem z niego bardzo zadowolona :)




\

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz