poniedziałek, 10 czerwca 2013

Sobota :3


Heey :)

W tym wpisie opowiem wam o sobocie , ponieważ spędziłam ją bardzo ciekawie :)
No więc w sobotę rano poszłam na zdjęcia z Pallu i Kiri. Na całe szczęście pogoda nam dopisała i było strasznie ciepło :3 Na zdjęciach spędziłyśmy około 3 godzin , czyli do 15 :) Było bardzo fajnie , no i zdjęcia też wyszły ciekawe :) A to są niektóre z nich :)








  Jak wróciłyśmy z zdjęć , to poszłyśmy do mnie . Zrzuciłyśmy zdjęcia i zjadłyśmy lody truskawkowe :3  Później poszłyśmy do Pauliny :) Obejrzałam przerobiony filmik z Koszęcina , który wyszedł świetnie :)
    No i oczywiście bawiłam się z szczurkiem Pallu <3

Potem pojechałyśmy na festyn do Rudy :) Był organizowany dla chorego chłopca :) W sumie to nie było jakoś specjalnie fajnie i do tego byłyśmy głodne , więc po 1,5 godz. poszłyśmy :p


Na koniec poszłyśmy do Mc'donalda i nareszcie się najadłam :D 


W niedzielę byłam z rodziną w zoo w Opolu , ale o tym opowiem w następnym wpisie :)
Dzisiaj pisałam 3 sprawdziany ;) Uroki końca roku. Jutro też będzie masakra...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz