czwartek, 2 maja 2013

Tropical Island :3

Hey :)
Dzisiaj rano wróciłam z Tropical Island <3
Jak wspomniałam ostatnio , bylam tam już 3 razy , ale muszę stwierdzić , że za każdym razem jest wyjątkowo i jakoś inaczej ;D
Na miejscu byłam około 3:30 w środę . Poszłam spać na jakieś 2 godzinki :)
Potem cały dzień się kąpałam i chodziłam po jungli :D
Te wszystkie rośliny , zwierzęta , baseny , domki ... wszystko jest tak wspaniałe :3
W międzyczasie bawiłam się też z bratem na placu zabaw , który jest... duży :D
Wyjechaliśmy około 22 . W aucie jechałam z Grzesiem , Wojtkiem , Eweliną i Marym.
Na miejscu byliśmy dzisiaj około 4 rano :)
Obudziłam się dopiero po 16 :D Bo w aucie wgl. nie mogłam zasnąć :D Oj tam :)
Chcę tam wracać :< Chociaż i tak jestem pewna że w tym roku znowu tam pojadę :D
Dzisiaj albo jutro pokażę wam parę zdjęć z wyjazdu :)
Listopad 2012 :)

1 komentarz:

  1. Byłam tam. :D Jak tam fajnie. < 3. Dziękuję za komentarz ii zapraszam do częstszego odwiedzania. :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń