środa, 24 kwietnia 2013

Zoo :D

Hey :D

Wczoraj wybrałam się do zoo w Chorzowie z Anetą , Karoliną i Pauliną <3
O 9:00 miałyśmy tramwaj , a około 10:00 byłyśmy na miejscu. 
Jednak wysiadłyśmy za wcześnie , więc miałyśmy jakieś pół godziny  drogi jeszcze ;D
Wreszcie około 10:30 kupiłyśmy bilety i weszłyśmy do zoo ;D 
Od razu zaprzyjaźniłyśmy się z lamą która chciała nas opluć ... 
Do gustu przypadł mi również paw-Paweł , który nas nieźle przestraszył swoim piskiem ;D
Ale nic nie pobije małpki kapucynki , która jak nas zobaczyła to wskakiwała na szybę z otwartą mordką i wystawionymi ząbkami :D Haha ;D
Strasznie podobało mi się też w akwarim , gdzie spotkałam Nemo <3
Chyba ostatnim zwierzęciem które zobaczyłyśmy , bylo jakieś krowo podobne coś ,  które razem z Pauliną karmiłyśmy sianem i głaskałyśmy dwa śpiące malchy ;D
Niestety nie zobaczyłyśmy hipopotamów , słoni ani żyraf , bo był remont w pawilonie :( 
Po zoo zwiedziłyśmy McDonald's gdzie kupiłam pysznego waniliowego szejka :)

W drodze powrotnej , znając nasze "szczęście" , zepsuł się tramwaj , ale jakoś udało nam się dojechać :D
W domu dopiero poczułam jak bardzo bolą mnie stopy :c 

    Mamy sporo zdjęć , które pokażę wam dzisiaj wieczorem albo najpóźniej jutro :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz